Spinning

spinning

1 (64 of 174)Acesta se practica intr-o sala de fitness in care se gasesc aliniate 20-30 de biciclete stationare si este nevoie de un instructor de specialitate. Spinning-ul combina tehnica pedalatului cu cea a concentarii care se incruciseaza cu basii muzicali. Obiectivul este sa lucrezi fiecare muschi al corpului in sincronizare cu ritmul muzicii. 

Spinning-ul a evolutionat in timp, ajungand a se desfasura pe grupe musculare dintr-o parte in alta a corpului incrucisand exercitii de coordonare combinate.  Acest sport antreneaza inima. Este foarte important sa iti gasesti propriul ritm si sa nu pedalezi pana cand ti se face rau. 
Roll up 3b

Sfaturi pentru un antrenament de spinning

  • Prima faza:  Stretching – Incepi cu exercitii de stretching sau cu intinderi pentru a pregati aparatul locomotor (muschi, tendoane, ligamente) sa faca fata exercitiilor.
  • Exercitiul principal – Pozitia de plecare in spinning este cea clasica: asezat in sa, cu mainile pe extremitatile ghidonului. Da din pedale in ritmul dictat de muzica, in jur de 30-40 de minute. Pozitia a doua: in picioare, cu greutatea alternand pe pedale si mainile sprijinite de centrul ghidonului, pedaleaza in jur de 15-20 de minute.
  • Ultima faza: Stretching – Ultima faza este dedicata tot stretching-ului, atat extreminatilor inferioare cat si partii superioare a corpului.