Masaj sportiv

10965760_920542811319760_1702296845_nMasajul sportiv ajuta atletii sa-si pregateasca muschii pentru performanta, sa se recupereze dupa un eveniment important sau sa aiba o stare buna in timpul antrenamentelor. Dar masajul sportiv nu este recomandat doar sportivilor, el ajutand si in cazul persoanelor cu rani si dureri cronice.

Exista 4 tipuri de masaj sportiv:
– Ante-eveniment: un masaj scurt, stimulant de 15-45 de minute inaintea efortului sportiv.
– Este indreptat spre partile corpului implicate direct in efort.
– Post-eveniment: facut la 1-2 ore dupa eveniment pentru normalizarea tesuturilor corpului.
– Masajul sportiv de refacere: facut in timpul antrenamentelor pentru a permite altletului sa se antreneze mai mult timp.
– Masajul de reabilitare: atenueaza durerile.

10979362_920542824653092_1884969716_nCand apelezi la un masaj sportiv?

Masajul sportiv este o alegere buna atunci cand ai o problema exacta – o intindere a ligamentului, de exemplu. Este de asemenea o idee buna sa consulti un terapeut care te poate ajuta sa identifici si sa corectezi miscarea care ti-a produs durerea.

Terapeutul se concentreaza pe zona-problema, mai curand decat sa-ti ofere un masaj corporal complet. Spre exemplu, atentia lui se indreapta spre un umar dizlocat daca asta este cauza pentru care ai solicitat acest masaj.