Aerobic

Smerete_Aerobic_exercise_for_teenageAntrenamentele in sala de aerobic se pot face in grup sau doar tu cu un antrenor personal, care sa iti supervizeze antrenamentul, sa aiba grija sa nu te accidentezi si sa fii sigura ca exercitiile sunt corect executate si ca, in timp, dau rezultate maxime.

Body Vive

În această clasă cu coregrafie prestabilită, care se modifică o dată la 3 luni, vei lucra la intărirea trunchiului şi a muşchilor ce fac legătura între partea de sus şi cea de jos a corpului, precum si la imbunătăţirea forţei funcţionale pentru echilibru, mobilitate şi prevenirea accidentărilor.
O mai bună înţelegere asupra funcţionării mijlocului şi a importanţei lui în sănătatea fizică.
Toate acestea se bazează pe cercetări ştiinţifice de ultimă oră.

Step & Tone

O clasa ce foloseste stepperul si combina exercitii fizice cu scopul de a arde cat mai multe calorii si a tonifia musculatura intregului corp. Exercitiile specifice se concentreaza pe coapse, abdomen, fesieri si brate.

FitBall

Antrenamentul de Fit Ball cuprinde exercitii de tonifiere care se fac cu ajutorul mingilor colorate. Ele sunt utile la tonifierea muschilor bratelor, a abdomenului, a fesierilor. Fit Ball este un program complex, desfasurat in ritmuri de muzica antrenanta, sub supravegherea instructorilor, care au grija ca fiecare participant sa execute corect si, implicit, eficient, toate miscarile.

Circuit Core

Fiecare exerciţiu este executat timp de 50 sec. Doar câteva dintre exerciţii sunt realizate cu ajutorul mâinilor, ceea ce face ca antrenamentul să fie accesibil pentru orice nivel în fitness. Sesiunea se încheie cu stretching uşor. Scopul este relaxarea zonei core şi uşurarea respiraţiei.

Pe masura ce conditia fizica se imbunatateste in urma exercitiilor aerobice se observa modificari ale respiratiei si circulatiei (nu mai apar senzatiile de lipsa de aer sau senzatia ca inima va exploda). Multe dintre exercitiile aerobice vor determina, de asemenea, si cresterea fortei musculare si a flexibilitatii.

Te-ai plictisit de fitness sau vrei ceva mai dinamic? Incearca diferite clase de aerobic: slabire, tonifiere, dezvoltarea fortei si a masei musculare, dezvoltarea rezistentei, relaxare, stretching. Un antrenor personal este cel mai in masura sa analizeze si sa te indrume catre ceea ce este mai bine pentru sanatatea corpului tau.